נעשה הכל בשביל השקט שלך!!!



    עורך דין ירושה בחיפה

    עו"ד ירושה חיפה

    עורך דין המטפל בעייני ירושה הוא עורך דין שלרוב בקיא בתחום דיני המשפחה באופן כללי. הוא מציע ללקוחות שלו ייעוץ וכן ייצוג משפטי במגוון רחב של נושאים בענף לרבות ירושות וצוואות, הליכי גירושין, הליכי אימוץ, הליכי אפוטרופסות ועוד. בכל מה שנוגע לענייני צוואות וירושות עורך הדין נדרש לטפל בעיקר בנושאים הללו: בקשה לצו קיום ירושה, עריכת צוואה, בקשה לצו קיום צוואה, ייצוג בהתנגדויות שונות המוגשות כנגד צו צוואה או צו ירושה ועוד. עורך דין מעין זה חשוב מאוד לבחור בקפידה ועל כן, אם אתם מחפשים עורך דין ירושה בחיפה ואתם תוהים כיצד לבחור אותו, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

    מהו צו ירושה?

    לאחר שאדם נפטר העיזבון שלו עובר ליורשים שלו. בכדי לחלק את העיזבון בצורה מתאימה היורשים צריכים לקבל צו ירושה או במידה ויש צוואה שהוא הותיר אחריו עליהם לקבל צו קיום צוואה. בכדי לקבל את הצווים המדוברים עליהם להגיש בקשה לצו קיום ירושה לרשם לענייני ירושה. יש להגיש את הבקשה על טופס ייעודי ובכדי להגיש אותה יש לשלם תשלום אגרה וכן להגיש אותה ב4 עותקים כאשר יש לוודא כי הפרטים שבה מלאים בצורה מדויקת וכמובן ברורה. מעבר לכך יש לצרף לבקשה המדוברת כל מסמך רלוונטי לרבות תעודת פטירה, אסמכתא הנוגעת לתשלום אגרה ועוד. חשוב לדעת כי כל אחד מהיורשים יכול ורשאי להגיש את הבקשה לצו ירושה כאשר עליו להודיע על כך בכתב לכל היורשים האחרים. על מגיש הבקשה לצרף לבקשה עותק של ההודעה המדוברת. אין ספק כי לא פעם נושאי הירושה הם מורכבים ועל כן, חשוב ביותר לבחור בשירותיו של עורך דין ירושה לצורך ליווי, סיוע וייצוג. אם אתם מחפשים עורך דין ירושה בחיפה, יש לבחור אותו בצורה הטובה ביותר.

    כיצד תבחרו עורך דין ירושה בחיפה?

    אם אתם תוהים כיצד לבחור עורך דין ירושה בחיפה בצורה הטובה ביותר, עליכם לבדוק איזה עורך דין בסביבה מציע שירותים הידועים כמקצועיים ביותר. אין לבחור בעורך דין שרק התחיל את דרכו בתחום או בעורך דין לא מספיק מומלץ וזאת בכדי להבטיח שהשירות שהוא יציע לכם יהיה מקצועי, איכותי ויעיל.

    אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין ירושה בחיפה הידוע כמקצועי, מנוסה וממומלץ, צרו קשר עם עורך דין איתן ביטון.

    עו"ד ירושה חיפה

    נעשה הכל בשביל השקט שלך!!!



      אולי יעניין אתכם

      חברה לפיתוח אתרים חברה לפיתוח אתרים
      דילוג לתוכן