נעשה הכל בשביל השקט שלך!!!



    עורך דין מקרקעין

    עורך דין מקרקעין מומלץ

    לעו"ד איתן ביטון מוניטין וניסיון של שנים רבות בליווי לקוחותיו הפרטיים והעסקיים בתביעות מקרקעין לרבות כנגד קבלנים.

    המשרד מטפל ומלווה תביעות בדיני מקרקעין:

    ייצוג בתביעות אכיפת הסכם מכר, ביטול הסכם מכר, תביעות פיצויים ועוד… בתחום המקרקעין מוטלת חובה גבוה על המוכרים לגלות על כל מום ו/או מפגה הקיים בנכס כמו כן מוטלת אחריות גבוהה יותר כנגד קבלנים לרבות לגבי עמידה בזמני ההסכם ומסירת הדירה בשלמותה ובהתאם לחוקי התכנון והבניה ובהתאם לתקני בניה עדכניים. ככל ולא מתקבלת הדירה כמתחייבת קיימת עילה לתביעת פיצויים בגין המחדלים ו/או חוסר התאימות למפרטים המצורפים להסכמי המכר.  

    עורך דין לענייני מקרקעין

    עורך דין מקרקעין הוא איש מקצוע חשוב ביותר בכל עסקת מקרקעין. הוא עוסק בתחום המקרקעין שהעיקר שלו הוא נדל"ן. כלומר, נכס אשר מחובר לקרקע ואיננו נייד. דיני מקרקעין הם דינים אשר עוסקים בכל מה שקשור לעסקאות אשר בהן מועברות זכויות בנכסים וכן נכסים לרבות דירות, מגרשים, קרקעות ועוד. כפי שניתן להבין, תחום הנדל"ן הוא תחום רחוב ביותר והוא מכיל בתוכו חוקים ותקנות אשר קשורים להתנהלות של יזמים וקבלנים, שוכרים ובעלי דירות וכן רוכשים פרטיים של נדל"ן וקרקעות. כמובן שאם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין מקרקעין, יש לבחור רק עורך דין מקרקעין מומלץ ומקצועי.

    למה חשוב שעורך דין מקרקעין מקצועי ילווה כל עסקה או פרויקט נדל"ן?

    לעורך דין המדובר יש תפקידים רבים ומגוונים בעסקות נדל"ן. כל תפקידיו של עורך הדין המדובר חשובים מאוד לצורך הצלחת הפרויקטים השונים. עורך דין מקרקעין מקצועי יבחן את החוזה שעליו חותמים הצדדים השונים וכן יסייע לאותו צד שהוא מייצג לנסח חוזה אשר ידאג לצרכים שלו בצורה הטובה ביותר. ניסוח חוזה בצורה הטובה והמדויקת ביותר הוא קריטי בכדי למנוע בעיות משפטיות שונות בהמשך וכן בכדי לוודא שכל האינטרסים של הלקוח ישמרו בצורה הטובה ביותר. מעבר לכך עורך דין יכול להצביע בעיות שונות שיכולות לצוץ במהלך פרויקטים שונים אשר עלולות לפגוע בפרויקט וכן לגרום להוצאות בלתי צפויות ללקוח. מעבר לכך עורך דין מעין זה יכול לייצג את הלקוח שלו בכל הליך בירוקרטי ומשפטי מול רשויות המדינה אשר נדרשים בפרויקט נדל"ן כזה או אחר. חשוב להבין כי לא פעם הבירוקרטיה מסובכת ותובענית ועל כן חשוב לבחור עורך דין מקרקעין מומלץ ומקצועי.

    כיצד תבחרו עורך דין מקרקעין מומלץ?

    אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין מקרקעין מומלץ, חשוב שתבחרו אותו בקפידה. עליכם לברר אודות עורך הדין ולוודא כי הוא מספיק מקצועי ומנוסה בתחום זה, כי הוא ליווה לא מעט עסקאות מקרקעין וכן שהוא מומלץ ביותר על ידי קהל לקוחות גדול שבחר בשירותיו והיה מרוצה.

    אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין מקרקעין מומלץ, צרו קשר עם משרד עורכי דין קלינגהופר ביטון ושות'.

    עו"ד מקרקעין

    עסקאות מקרקעין הן עסקאות נפוצות מאוד. לא מעט אנשים מוכרים דירות, רוכשים דירות, משכירים דירות, רוכשים קרקעות ועוד. מדובר על עסקאות על קרקע וכל מה שמחובר אליה ומכיוון שמדובר על עסקאות נפוצות, אין ספק כי עורך דין לענייני מקרקעין הוא עורך דין חשוב ביותר שיש לבחור בשירותיו בכל עסקה מעין זאת וזאת מכיוון שעל אף שמדובר על עסקאות נפוצות, הן בד בבד גם מורכבות ומעורב בהן לא מעט כסף. בכדי שכל אדם יגן על הזכויות שלו באופן מקסימלי בעסקאות הללו וכן בכדי לחסוך כמה שיותר מבחינה כספית, אין ספק שלא כדאי לו להתנהל באופן עצמאי בעסקאות מעין אלה ועליו לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום המקרקעין.

    מיהו עורך דין לענייני מקרקעין?

    עורך דין לענייני מקרקעין הוא איש מקצוע אשר מכיר היטב את דיני המקרקעין, דיני מיסוי על מקרקעין ועוד. מתוך ההכרות העמוקה והרחבה שלו עם הדינים הללו, הוא יכול לסייע לכל אדם בעסקת מקרקעין להגן על הזכויות שלו בעסקה וכן לדייק מבחינת ההשקעה הכספית הנדרשת בעסקה. לא פעם עורך דין לענייני מקרקעין יכול לחסוך לאדם בעסקת מקרקעין לא מעט כסף הנוגע לתחום מיסוי מקרקעין או לבדיקת דירה באופן יסודי ומדוקדק בכדי לוודא שאין בה ליקויים שונים טרם האדם נכנס אליה. ליקויים שלא מתגלים בזמן יכולים לחסוך לאדם לא מעט כסף. עורך דין מקרקעין מציע מגוון רחב של שירותים הנוגעים לעסקות נדל"ן וכל אדם שמבצע עסקה מעין זאת, חייב לבחור כיום בשירותיו של עורך דין על מנת שלא יבזבז את כספו לשווא.

    כיצד בוחרים עורך דין מקרקעין?

    אם אתם תוהים כיצד לבחור עורך דין מקרקעין, כדאי שתדעו כי מדובר על איש מקצוע שלא כדאי להקל ראש בבחירתו. יש לבדוק היטב איזה עורך דין ידוע במומחיות שלו ובבקיאות שלו בתחום זה, כמה שנים עוסק עורך הדין בתחום המדובר וכן האם מדובר על עורך דין מומלץ ביותר על ידי קהל לקוחות גדול.

    אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין מקצועי, מנוסה ומומלץ, צרו קשר עם משרד עורכי דין קלינגהופר ביטון ושות'.

    משרד עורכי דין מקרקעין

     

    משרד עורכי דין מקרקעין

    קניית בית מהווה ללא ספק את ההשקעה הגדולה ביותר אשר תשקיעו בה אי פעם. אם אתם רוכשים בית חדש, חשוב מאוד שלא תחסכו על בחירת עורך דין מקרקעין מקצועי ומנוסה. עורך דין מקרקעין הוא איש מקצוע אשר מתמחה בכל העניינים אשר נוגעים לעסקאות מכר וכן עסקאות רכישה של נכסי מקרקעין מסוגים שונים. מעבר לכך הוא עוסק גם בתחום של סכסוכי נדל"ן. אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין מקרקעין, חשוב מאוד שתבחרו משרד עורכי דין מקרקעין מקצועי ומנוסה אשר יספק לכם את השירות הטוב והיעיל ביותר.

    דיני מקרקעין- באיזה נושאים הם נוגעים?

    דיני מקרקעין מהווים תחום משפטי אשר כולל התייחסות חוקית לעסקות מכירה ורכישה של נכסי מקרקעין שונים על כל ההיבטים שלהם. כלומר, הן על הקרקע והן על המבנה אשר בנוי עליה. דיני מקרקעין רלוונטיים בכדי לכסות גם סוגיות משפטיות אשר קשורות לכל מה שמחובר הן לקרקע והן למבנים שעליה. במסגרת דיני מקרקעין מכוסים נושאים שונים לרבות הפקת נסח טאבו, טיפול בשטרות מכר, רישום זכויות בטאבו, מיסוי מקרקעין, תכנון נדל"ן ועוד. ישנן מדינות אשר בהן חייב את נוכחותו של עורך דין מקרקעין במעמד חתימה על עסקת נדל"ן אולם בישראל ללא ככה. יחד עם זאת, בהחלט לא כדאי לוותר על ליווי וייצוג של עורך דין מקרקעין מקצועי ומנוסה בעסקאות נדל"ן וחשוב מאוד לבחור משרד עורכי דין מקרקעין בצורה הטובה ביותר.

    כיצד תבחרו משרד עורכי דין מקרקעין?

    מכיוון שכיום ניתן למצוא לא מעט משרדי עורכי דין מקרקעין, הרי שאם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין מעין זה, יש לבחור משרד עורך דין מקרקעין הטוב ביותר בתחומו וזאת בכדי לקבל את השירות היעיל, האיכותי והטוב ביותר. טרם אתם בוחרים בשירותיו של משרד מעין זה בדקו האם הוא מוכר, מומלץ ובעל מוניטין, איזה עורכי דין עובדים בו וכמה שנים הם עוסקים בתחום זה, האם המשרד ידוע כמקצועי ביותר בליווי וייצוג של כל עסקת נדל"ן באשר היא ועוד.

    אם אתם מחפשים שירות מקצועי של משרד עורכי דין מקרקעין, צרו קשר עם משרד עורכי דין קלינגהופר ביטון ושות'.

    נעשה הכל בשביל השקט שלך!!!



      אולי יעניין אתכם

      חברה לפיתוח אתרים חברה לפיתוח אתרים
      דילוג לתוכן